Vásárlási és Fizetési Feltételek

Home / Vásárlási és Fizetési Feltételek

www.kicsihaz.hu

Kedves Jelentkezők!

Az “Vásárlási és Felhasználási feltételek” oldal tartalmazza az ARTECO House Kft. (székhely: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4. adószám:23830420-2-17), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.kicsihaz.hu weboldalon! Weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, a vásárlási és fizetési feltételeket, valamint az adatvédelmi tájékoztatónkat. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Általános szerződési, vásárlási és szállítási feltételek. Adatkezelés.

A www.kicsihaz.hu weboldalán található workshopokra, programokra történő jelentkezés során a te Szolgáltatód adatai:

A szolgáltató neve: ARTECO House Kft.
A szolgáltató székhelye: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

bandanrustic kukac gmail pont com

Cégjegyzékszáma: 17-09-0099194

Adószáma: 23830420-2-17
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, weboldala: 23VNet Kft., www.hostit.hu

A tárhely-szolgáltató címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. és e-mail címe: info@net23.hu

1. Alapvető rendelkezéseink:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Szolgáltatóként fenntartunk magunknak minden jogot a webáruház, a teljes weboldal, ill. annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése írásos hozzájárulásunk és engedélyünk nélkül!

Felhasználóként tudomásul veszed, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén, kötbért kell fizetned. A kötbér összege szavanként bruttó 25.000 Ft. Felhasználóként tudomásul kell venned, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészed az oldalt! A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltatóként, közjegyzői ténytanúsítást alkalmazunk, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítjuk át.
1.3. A weboldal non-stop nyitva tartással üzemel. Az időnkénti karbantartási munkálatokat előre jelezzük a weboldalunkon és a közösségi portáljainkon.

2. Adatkezelési szabályok

2.1. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken éred el:

Adatvédelem – www.kicsihaz.hu

2.2.ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

A www.kicsihaz.hu weboldalon történő programra való jelentkezéskor megadott személyes adatokat az ARTECO House Kft.(Székhely: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4., Cg.: 17-09-009194; Adószám: 23830420-2-17;) továbbiakban Adatkezelő, mint adatkezelő az információs önrendelkezési jogról és információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben ( a továbbiakban: Infotv.) és a jelen tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeli. Az adatkezelés az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja szerinti, jelen nyilatkozatban foglalt hozzájáruláson alapul.

Az Adatkezelő részletes adatkezelési szabályzata elérhető az Adatkezelő honlapján,a www.kicsihaz.hu címen.

Az alábbi adatokat a www.kicsihaz.hu webhelyen történő jelentkezést végző személyektől kérjük:

  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Lakcím
  • Számlázási név
  • Számlázási cím

Az adatkezelés célja az Adatkezelővel, illetve az Adatkezelő által képviselt ARTECO House Kft. (Cégjegyzékszám: 17-09-009194;jelen bejegyzés helye: Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága; a továbbiakban: Elfogadó; 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4. székhelyű, által üzemeltetett www.kicsihaz.hu webhelyen történő jelentkezéskor megadott adatok alapján, a törvényi előírás szerinti működtetése. Az adatokat a szolgáltatás és a számlázás elvégzése céljából kérjük.

Az adatkezelés időtartama arra az időtartamra szól, amíg a jelentkezés, a számlázás és a program lebonyolítás ténye megvalósul.  Bármilyen jogi orvoslásért a Tamási Járásbíróság az illetékes.

A www.kicsihaz.hu webhelyen történő programra való jelentkezéssel a vásárló hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez amíg a vásárlás ténye, a számlázás és a program lebonyolítása megtörténik. Az beérkezett személyes adatokat harmadik félnek nem adjuk át, nem adjuk el.

A webshop böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Fenti adatokat Arteco House Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A rendelési folyamat során rögzített adatokat Arteco House Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

3. Megvásárolható szolgáltatások köre

3.1. A weboldalunkon megjelenített workshopok, programok csak online vásárolhatóak meg, személyes kiszolgálás nincs. A workshopok, programok tulajdonságait, jellemzőit, árait a konkrét workshopok, programok tartozó oldalon ismerheted meg. A megjelenített árak minden esetben fogyasztói, fizetendő árak, melyeket a jelentkezéskor meg kell fizetned. A workshopok, programok árai magyar forintban vannak megadva. A workshopok, programok árai tartalmazzák az áfát. Az árak egy fő részvételére vonatkoznak, ha ettől eltérő információt nem tüntetünk fel.  A jelentkezések feldolgozása munkanapokon, a jelentkezést követő nap, 9-12 óra között történik. A visszaigazoló e-amil a következő 24 órában várható a megadott e-mail címhez tartozó fiókban.

3.2. A weboldalon részletesen feltüntettük a workshopok, programok nevét, leírását, szemléltető fotókat jelenítettünk meg. A workshopok, programok oldalán megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A workshopok, programok anyagait az élő programon, workshopon kinyomtatva kapod meg.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Kicsiház Csapata teljes körűen tájékoztatni fog erről és az akció időtartamáról a weboldalon.

A www.kicsihaz.hu weboldal a workshopokra, programokra vonatkozó árváltozás jogát fenntartja.
A jelentkezésről minden esetben e-mailben kapsz visszaigazolást, ezzel a szöveggel:

“Rendelésed megkaptuk és jelenleg feldolgozás alatt áll. Emlékeztetőül alább láthatóak a rendelés részletei:

Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként, kérlek, tüntesd fel a workshop, program címét, pontos időpontját. A workshopon, programon akkor tudunk fogadni, ha a bankszámlkánkra előzetesen, a megadott határidőig beérkezik a részvételi díj.” Az e-mailben látod a számlaszámot is, ahová utalnod kell. Ha a jelentkezés összege beérkezett a számlánkra, küldjük a számlát.

3.4. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a workshopok, programok részleteinél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a jelentkezőt az új adatokról. A jelentkező ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A weboldalon található információk pontosságával kapcsolatosan kizárja a szolgáltató a felelősségét azon esetekben, amikor nyilvánvalóan szám, vagy betűelírás vagy ehhez hasonló körülmény áll fenn (pl. irreálisan alacsony ár, még akciók esetében is).

4. Jelentkezés menete

4.1. A www.kicsihaz.hu weboldalon regisztráció nélkül is nézelődhetsz, böngészhetsz. Jelentkezhetsz bármelyik workshopra, programora, ha még van szabad hely. Jelentkezést a Főoldalról, az oldal feslő részén lévő jelentkezési sávban (banneren) indíthatsz, vagy kicsit lejjebb görgetve a “VÁLASSZ A PROGRAMOK KÖZÜL!” részben, a konkrét programra kattintva, a “Jelentkezem” narancssárga gombra kattintva.

4.3. Amikor sikeresen kitöltötted az űrlapot a “Jelentkezem” narancssárga gombra kattintva elküldheted a jelentkezésed.  4.2. A megadott e-mail címre kapsz egy levelet arról, hogy a megrendelésed megkaptuk illetve, hogy a megrendelés “Feldolgozás alatt áll”. Ha a kifizetés teljesült, azután megkapod a tananyagokhoz tartozó letöltési jogosultságot. Ezt emailben is jelezzük.

4.3. Amennyiben valamely adatot (adatbeviteli hibák) tévesen adtad meg, lehetőséged van azok módosítására, kijavítására. Vissza tudsz lépni az előző oldalra.

A rendeléskor megadott adataidat (név, cím, telefonszám, stb.) kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel. Semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben ki kell töltened, e nélkül, a rendszer, a rendelést nem tudja elfogadni. Telefonszámod megadására a Te érdekedben, és azért van szükség, hogy bármilyen, a rendeléseddel kapcsolatos helyzet megoldásakor a leggyorsabb módon fel tudjuk venni veled a kapcsolatot.

Felhasználóként a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tudsz lépni az előző fázisba, ahol javítani tudod a bevitt adataidat.

4.4. Banki előre átutalás fizetési lehetőséget nyújtunk számodra.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát e-mailben küldjük, miután a vásárlás kiegyenlítése megtörtént és a vásárlás összege a bankszámlánkra érkezett. A számla hátoldalán olvashatsz az “Elállás jogáról” a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) paragrafusa alapján:

“Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.”

 

Banki átutalás esetén a fizetés a Hungária Takarék Takarékszövetkezet, 71800219 – 11158279 – 00000000 bankszámlaszámra történik (számlatulajdonos: ARTECO HOUSE Kft.) A termékek eléréséről csak az összeg beérkezése után gondoskodunk.
Ha a jelentkezés részvételi díja 1 héten belül nem érkezik meg számlánkra, úgy e-mailen vagy telefonon megkisérljük felvenni Veled a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a jelentkezést töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.

4.5. Megrendelésed megérkezését elektronikus úton visszaigazoljuk. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád és ezt felénk jelzed, mentesülsz a vásárlási kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelésed és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz (vagyis hozzád) megérkezettnek, amikor az számodra hozzáférhetővé válik. Ez látható a Rendelések listáján, illetve a megadott e-amil fiókodban landol a megrendelés visszaigazolása.

5. A jelentkezések feldolgozása és teljesítés

5.1. Általános teljesítési határidő, a részvételi díj bankszámlánkra való beérkezését követő 2 munkanapon belül történik.

5.2. Az online jelentkezésedkor e-mailben visszaigazolást küldünk a további részletekről, tudnivalókról..

 

6. Elállás joga

6.1. A 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól értelmében a megrendelő a szerződéstől 15 (tizenöt) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a részvételi díjat kifizette.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

7. Garancia, jótállás

9.1. A workshopjainkra, programjainkra is vállaljuk  a garanciát. A garancia időtartama ezeknél a termékeknél az adott nap. ha a workshop, program napján úgy távozol a Kicsiházból, hogy semmi újat nem tanultál meg, visszafizetjük a részvételi díjat. Azon a napon úgyis kiderül, hogy meg tudod csinálni! ?

8. Panaszkezelés

8.1. Az Arteco House. Weboldalt az ARTECO House Kft. üzemelteti (Szolgáltató).

Székhelye: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4.

8.2. A szolgáltató elérhetősége, a panaszügyintézés helye, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: artecohouse2012@gmail.com. A panaszok közlése érdekében a vállalkozásunk az ügyfélszolgálaton áll rendelkezésre a fenti e-mail címen. Az esetlegesen felmerülő panaszokat e-mailen kívül az alábbi telefonszámon is fogadjuk: 0620 773 6194

8.3. Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Tolna Megyei Békéltető Testületet kötjük ki.

8.4. Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

9. Vegyes rendelkezések

9.1. Amennyiben vitás ügyeink merülnének fel veled, elsősorban békés úton próbáljuk azt rendezni.

9.2. Te, mint Felhasználó és mi, mint a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötjük a Tamási Járásbíróság illetékességét.

9.3. A határon átnyúló online fogyasztói jogviták elbírálása kapcsán együttműködünk itthon a kizárólagos illetékességgel bíró Budapesti Békéltető Testülettel.

9.4. Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform (European Online Dispute Resolution (ODR) Platform) a webáruházak és az online vásárlók közötti esetleges jogviták rendezésére szolgál.

Nagykónyi, 2018. április hó 2. nap